Had- és rendvédelem-história, kicsit másképp

Összeálltunk páran, hogy kipróbáljuk: lehet-e szórakoztatóan, ugyanakkor informatívan foglalkozni rendvédelem-történeti, valamint katonahistóriai témákkal. Szerintünk igen. *** imélke nekünk: blog.lemil(at)yahoo.co.uk --- BLOGUNK A MAGYAR BLOGGERSZÖVETSÉG TAGJA ---

Megjelent a Kémek krémje!

borito_240.jpg

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lemil-fészbúk

Olvasóink lobogói

Pillanatnyi olvasólétszám:

website stats

Utolsó öt komment

Fontosabb címkék

1848 49 (46) afganisztán (6) afrika (13) ajánló (88) alagút (7) állat (8) amerikai (102) angolok (8) arabok (16) argentin (5) átirányítás (13) atom (13) ausztrál (6) ázsia (15) balkán (6) betyár (5) biofegyver (5) biztonságpolitika (6) brazil (7) brit (67) buli (6) büntetésvégrehajtás (7) büntetőjog (11) címer (6) csata (9) csatabemutató (9) csendőrség (6) dél amerika (11) ejtőernyős (28) életrajz (41) elmélet (12) erdély (6) erőd (8) értékelőposzt (7) évforduló (53) fegyver (8) ferencjózsef (11) francia (24) gallup (5) görgey (13) görögök (5) háború (6) háborús bűn (8) hadifogoly (5) haditechnika (98) haditengerészet (54) hadsereg (16) hadtörténelem (162) hadtörténet (23) hadvezérek (9) hagyományőrzők (5) hajók (5) harckocsi (23) határőrség (7) hellókarácsony (5) helyi háborúk (17) hidegháború (53) híres bűnözők (8) honvédség (12) horthy (6) humint (24) huszár (10) i. világháború (49) ii világháború (108) izrael (26) japán (22) játék (6) k.u.k. (8) kalóz (6) kamikaze (6) kanada (7) katonazene (10) kelták (5) kémek és hírszerzők (59) kiképzés (7) kína (5) kínai (5) kivégzés (6) könyv (5) könyv ajánló (5) középkor (12) közép amerika (7) kuba (9) különlegesek (71) légierő (56) légvédelem (9) lengyel (17) lengyel magyar barátság (8) lista (5) lovas (7) lovasság (11) lövészárok (5) magyar (157) makett (7) monarchia (13) múzeum (12) német (68) nevezéktan (5) nők (12) ókor (13) olasz (13) önvédelem (5) orosz (31) ostrom (7) osztrák (30) osztrák magyar (28) pestis (6) plakát (12) podcast (9) polgárháború (5) porosz (5) portugál (6) programajánló (10) reform (6) reklám (5) rendőr (7) rendőrség (10) rendvédelem (53) róma (13) román (9) rövidhír (18) sigint (6) skandináv (7) skót (6) sorozat (15) spanyol (5) svájci (5) svéd (7) számítógép (9) szavazás (20) szerb (11) szlovák (5) szolgálati közlemény (39) szovjet (63) sztálin (5) telefonkártya (6) tengeralattjáró (17) tengerészgyalogos (10) terror (25) titkosszolgálat (71) török (15) tűzfegyver (9) ünnep (5) USA (7) usa (54) utánközlés (24) vadászgép (12) várostrom (7) vendégposzt (80) vértanú (11) vicc (7) vietnam (5) vitaposzt (76) wysocki légió (12) zene (11) A többi címke

Közkívánatra: feedek

Szolgálati közlemény - Blogbuli 1.0

2009.01.09. 10:30 Lemilblog

Kedves olvasóink, kommentelők, vendégposztolók, satöbbi!

Ahogyan azt a kiskorú prostikat futtató egyszeri strici mondta az őt kihallgató erkölcsrendészetis nyomozónak: de felügyelő úr, maga is tudja, hogy nem lehet elég korán kezdeni!

Régóta felvetődött egy olyan összejövetel megszervezésének ötlete, ahol a több, mint 400 napos blogunk szerkesztői és olvasói IRL is válthatnak egy-két mondatot egymással, behajthatják kiegyenlíthetik az (italokban és egyéb valutákban) felhalmozódott tartozásokat, jól megnézhetik egymást (nagy élmény lesz, érzem...) és egyáltalán. 


Nos, ez egy olyan poszt, ahová a valamikor február végére (esetleg március elejére - milyen szép gesztus is lenne mondjuk a nemzetközi nőnap környékén lemilbulit szervezni...) tervezett alkalomra lehet jelentkezni, ötletelni a helyszín (meg minden egyéb releváns dolog) vonatkozásában.

Nagyjából úgy képzelem a dolgot, hogy (miután nagyjából tisztázódik a minél többünknek leginkább megfelelő időpont, valamint a létszám) kiválasztunk egy vendéglátóipari ojjektumot, lefoglalunk egy (több) asztalt, helyiséget, csapost, pincérlányt, mittudomén, majd ki-ki alapon annyit eszünk/iszunk, [moderálva], amennyit jóérzésünk (családtagjaink, főnökeink, pénztárcánk, satöbbi) megenged. Nem xy vagy John Doe bulija lesz, hanem a lemilé, ezért a szó klasszikus értelmében vett házigazda nem lesz (tudjátok, aki kínosan vigyorog, nem mer sokat inni és miután mindenkit hazavittek, ő takarítja fel a törmeléket és a cserepeket, hogy a többiről most ne is beszéljek).
Dióhéjban mostanra ennyi. A hátralevő jó pár hét arra is elegendő, hogy új-zélandi, kanadai vagy dél-afrikai olvasóink is megvegyék a repülőjegyet és lefoglalják szállásukat. Időről időre át fogom tekinteni a jelentkezéseket és a szervezőmunka állását, következtetéseimről komment formájában tájékoztatást adok.

A bulin való részvétel joga természetesen minden olvasónkat megilleti, függetlenül attól, hogy mióta előfizetőnk és hány kommenttel gyarapította az emberiség közös kultúrkincsét.

Első körben azt javallom: érlelgessétek, ízlelgessétek magatokban a gondolatot; idő még van bőven, nem kell kapkodni.

Nos, vágjunk bele!

202 komment

Címkék: szolgálati közlemény buli

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr nemo 2009.01.09. 10:38:16

Nos, én mindjárt három fővel neveznék az eseményre. Előre láthatólag a péntek este, szombat lenne jó nekünk, nagyjából bármikor - most még.
A helyszín gondolom a főváros lesz, mert az van középen, de ha mégsem, akkor a keleti végen Nyíregyházán mi tudunk pár jó helyet. :-)

hphp 2009.01.09. 10:55:53

@mr nemo: mondjuk az Öreg Motoros :) bár inkább valami hangárszerű helyiség kellene, tekintettel az olvasóközönség örvendetesen nagy számára.

gatsy 2009.01.09. 10:58:11

Hát hogy mi van középen azt ne firtassuk... Én egyelőre tartózkodom, de az események pozitív irányú fejlődése estén eseteleg szívesen felvenném a határidőnaplómba.

Titus Pullo Urbino 2009.01.09. 10:58:52

Mr. Nemo, érdeklődnék, hogy a honvédhuszáros cikkért beígért (megvesztegetés gyanánt) pár sör aktuális lesz-e a buliban, vagy csúszik a program?

LouiS 2009.01.09. 11:01:50

Én még arra is rávehető vagyok, hogy fotóapparáttal kínos képeket készítve dokumentáljam az utókornak ezt a csúcstalálkozót :)

Gab007 2009.01.09. 11:16:23

Vagy pl az Arany Szarvas. Mi az, mindenki nyír1i? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 11:30:15

@Titus Pullo Urbino:

mr nemo már elküldte a cikket (Vattay tábornokról), hamarosan betördelem.

mr nemo 2009.01.09. 12:24:32

:-))

Titus: egy sörre mindenképpen a vendégem leszel a csúszás miatt

hphp, Neutric: úgy látszik álmos kisvárosunk felülreprezentált

Akár a Helyőrségi klubban is lehetne tartani, az eléggé autentikus :-))

Titus Pullo Urbino 2009.01.09. 12:45:27

Örülök, hogy már készül a huszáros mű. Nagyon várom már.
Nemo: köszi, én jövök a sörrel (vagy borral). Úgy emlékszem, hogy késedelmi kötbért nem kötöttünk ki se szóban, se írásban.
Tiboru: van rá valós esély, hogy vidéken lesz a buli?

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.09. 14:46:20

Királyos! Jelzem akkor már most, hogy részt kívánok venni!

MTi 2009.01.09. 14:59:30

A magam részéről - innen kintről a hidegről - erkölcsileg támogatom a hedonista rendezvényt! :-)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 15:01:18

Hacsak nem a híres nyíregyházi repülőtér hangárjában? Addig kitesszük a gépeket :)

Szerintem inkább próbáljunk Budapestre és legfeljebb környékére összpontosítani, ha lehet.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 15:02:55

MTi, azért még eljöhetnél - ne zárd ki rögtön, hogy pl találunk neked ingyen szállást - mittom' én mondjuk a közeli rendőrkapitányságon :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.01.09. 15:08:38

@hphp: hamár a Motoros. Valakitől nemrég azt hallottam, hogy Gyuri bácsi meghalt. Mondjátok hogy nem igaz.

Condottiere 2009.01.09. 15:52:45

Zsííír!

Én is a pénteket preferálnám, amennyiben BP-ről van szó. (De szombaton jó Miskolc is, hétközben meg Kecskemét. :)) )

sarruken 2009.01.09. 15:55:33

sziasztok, én eddig csak passzív olvasó voltam, de a bulira szívesen mennék!

ScoTTThun · http://candc.blog.hu 2009.01.09. 16:29:56

Őőő...mi lenne, a Pristinában tartanánk?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 16:42:59

@Titus Pullo Urbino:

Lévén, hogy hazai olvasóink 75-80%-a a fővárosból kattint ránk, a budapesti helyszín (esetleg egy Pest megyei) nagyon-nagyon valószínű...

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 17:04:36

Amennyiben ScoTTThun barátunk biztosítja az elhelyezés, szállás oldalát a dolognak (az összes jelentkezőre vetítve) én hajlamos vagyok a saját retúr jegyemet fizetni a repülőn ;-)

Mentula 2009.01.09. 17:32:49

"ezért a szó klasszikus értelmében vett házigazda nem lesz (tudjátok, aki kínosan vigyorog, nem mer sokat inni és miután mindenkit hazavittek, ő takarítja fel a törmeléket és a cserepeket, hogy a többiről most ne is beszéljek)."

tiboru, mire gondolsz?

MTi 2009.01.09. 18:00:28

@Zig Zag: Pristinában benne vagyok! (Oda nem kell vízum.)
Némi tolmácsolást is válalnék - perfekt káromkodok albánul - még a "dicső" JNH-s időkből.. :-)
Off: Volt szerencsém olyan szakaszban szolgálni, amelyben ha focira került a sor, egyszerű volt az osztoszkodás: albánok a maradék ellen! :-)

mr nemo 2009.01.09. 18:06:06

@tiboru: Gondoltam, hogy BP lesz, de hát azért próbálkozik az ember :-))

Esetleg annyit javasolnék, hogy ha lehet márciusra rakjuk, akkor könnyebben tudja mindenki szervezni az idejét, és talán -20 fok sem lesz.

A személyes találkozásokra én is iszonyatosan kíváncsi vagyok!
Majd lesznek kis öntapadós matricák, mindenkinek a nickjével?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 18:09:27

@Mentula:

Öööö... csak úgy eszembe jutott, mert olvastam egyszer egy ilyen balfékről.

Hogy balfék, onnan is látszik, hogy nem mert sokat inni...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 18:13:20

@mr nemo:

Ha nem is öntapadóst, de valamit majd kitalálunk. A legrosszabb esetben alkoholos filccel a homlokra történő felírást :-)

Most úgy tűnik, hogy ha március, akkor nekem csak a hetedike játszik - de meglátjuk addig.

MTi 2009.01.09. 18:17:22

@mr nemo: Lesz minden: lenil-címeres, logós pólók, söröskorsók meg kávésbögrék :-))

Javasolom, hogy a hölgy-olvasók külön aranykeretes meghívót kapjanak, továbbá hogy a lehetőségek szerint mindenki hozzon magával még egy emb.. khm.. hölgyet. (Aktuálpolitika - lol!)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 18:19:24

@MTi: Gondolom a helyiek nagyon örülnének ott neked, főleg ha olyanokat is mondanál, hogy ziveli, mikor emelgeted a poharad :)

MTi 2009.01.09. 18:23:34

@Zig Zag: Hát tény, hogy az "egészségünkre" ott jobban hangzana - különben soha nem volt velük semmilyen gondom: mi kisebbségiek összetartottunk és kölcsönösen becsültük egymást (értsd: nem szívattuk egymást).

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 19:02:41

@MTi: Igen, igen. Csak sötétben minden fehér-fekete. Onnan nézve nem mindig a kisebbségi lét látszik először, hanem az, hogy Szerbia. Nem gondolod? A viccet félretéve semmi kedvem sincs Pristinába menni. Egy sör kedvéért legalábbis. (Dolgozni az más. Tudod, minden a matekon múlik.)

MTi 2009.01.09. 19:16:03

@Zig Zag: Persze, a Pr csak vicc volt - de azért jól kiveséztük :)
Szerintem is Bp a kézenfekvő megoldás!!

ScoTTThun · http://candc.blog.hu 2009.01.09. 19:36:34

Hmm.. ne kisertsetek, mert megszervezem a szallast, ha eljottok. KOCSIVAL!
A repcsi buta modon draga, neha 100 rugoba is faj. Szo szerint.

Ha mar had, meg vedelem, vagy micsoda, stilusosan lehetne egy ilyen helyen. A mitrovicai hidon. :)

img.rian.ru/images/10148/97/101489738.jpg

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.09. 19:46:00

@ScoTTThun: Menni csakis repülővel mennénk téged meglátogatni, kedves ScoTTThun. Ezt mi fizetnénk, ez a mi dolgunk lenne. Csak az összes többi dolog terhelné a te napidíjadat.

A repülőgépes út megtervezéséhez chartergépet vennénk igénybe - elfogadva Bet-li, kínai játékos önzetlen és ingyenes felajánlását.

lemil.blog.hu/2008/08/11/vendegoldal_bet_li_szex_a_levegoben

Mentula 2009.01.09. 19:51:42

Tudjátok, hogy nem vagyok semmi jónak elrontója, sőt, minden jónak a barátja vagyok, de azt is tudjátok, hogy az asszony, mint fuvaros, az első eset után lemondott. EZért intéznem kell szállást.

Amúgy meg a március játszik nálam is.

Mentula 2009.01.09. 19:59:58

Condi, Kecskeméten tanulsz, vagy mi? És ki még? Nehogymá itt a Nyíregyiek arcoskodjanak :))

Mentula 2009.01.09. 20:03:45

@Zig Zag:
Nem tudom, hogy ScoTTThun melyik racunnal járna jobban :)

ScoTTThun · http://candc.blog.hu 2009.01.09. 20:17:00

@Zig Zag: Jaja.. olvastam anno.
A legikiseret biztositasa elegge nehezkes ebben a legerben, ezert gondoltam az autora. Szarazfoldon konnyebb Milo-val elintezni az ilyesmiket. :)

Bashar 2009.01.09. 20:52:08

sziasztok, egy pesti összejövetelre én is tépnék egy beugrócédulát ha lehet :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 22:33:29

@Mentula:

Szállás nem gond. Részletezzem?

Stupidella 2009.01.09. 22:40:55

Esetleg én is mehetek?
Nekem csak Bp. játszik helyszínként.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.09. 22:47:15

@Stupidella:

Perszehogy. És ha nickednek megfelelően tényleg lány (úgy értem: nő) vagy, speciális elbánásban lesz részed :-)

Stupidella 2009.01.09. 22:51:02

@tiboru:

aranykeretes meghívó? :)
De jó!

Mentula 2009.01.09. 23:11:50

@Stupidella:

de persze nem Sonderbehandlungban :) Na bocs...

Mentula 2009.01.09. 23:13:08

Té, maga túl nagyvonalú mámeg.

Condottiere 2009.01.09. 23:49:57

@Mentula:

Kecsón mostanában melózni szoktam. Amúgy születésemtől fogva Budapest van a személyimben. DE az elmúlt hét év borsodban (ezzel a címmel , hogy 7 év Borsodban talán lehetne valami nagy színes, szélesvásznú, a lélek fejlődését mélyen boncolgató epikus mozit kreálni) nem múlt el nyomtalanul. Hála többek közt előzékeny, visszafogott és kifinomult modoromnak tős-gyökeres Borsodi barátaim a megtisztelő "látens borsodi" címmel ajándékoztak meg.

Kecskemétre visszatérve: Lehet ott tanulni még valamit vadászgép reptetésen kívül? Munka közben láttam amúgy már Grippent, Migeket, Albatrost, meg valamit, ami leginkább úgy néz ki, mint egy kecsesen repülő konyhaszekrény.

Mentula 2009.01.10. 00:08:18

@Condottiere:

Kérlekalássan, itt 4-5 főiskola/egyetem műxik, szerencsére engem már rég nem érintenek.:)

Mint présházban született szekszárdi, csak második identitásként vállalom Kmétet, de mán itt lakok vagy 8 éve. Ezzel együtt a repülő kredencre nem tudok mit mondani.:)
Majd igyunk egy sört/bort, ha van időd és sofőröd :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.01.10. 00:40:00

boorsooodban csak a sooooor vilagos salllallallala! :-)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 11:05:40

Gyüvök! Juhuhu! Sör lesz? :D

Ja, vki tud szállásügyben segíteni?

MTi 2009.01.10. 13:56:01

@NagyTeve: Sör nem lesz - kizárólag alkoholmenetes üdítők (energiaitalok kizárva!) és tea + teasütemény. :-D

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 14:23:10

@MTi: elnézést, én hülye úgy értettem, lemil-buli lesz, csak most jöttem rá, hogy az angolkisasszonyok rendes évi imadélutánjáról beszélgetünk :P

Apropo, Zig-Zag tudja, hogy nélkülöznie kell kedvenc Guinnessét? :P

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 15:35:23

me' hogy csak alkoholmentes udítők lesznek, azé' :P

mr nemo 2009.01.10. 16:00:27

A sörről simán le tudok mondani, Sétáló Jancsit úgy is jobban kedvelem :-))

Akkor az lesz a lemil buli egyik attrakciója, hogy MTi csak teát ihat? Esetleg egy fantát, ha jól tartja magát :-))

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 16:01:29

@mr nemo: szerintem csak dietetikus almalevet, hogy meg ne ártson a szentemnek :P

MTi 2009.01.10. 16:14:25

Döntött, iszik és vezet - de ezt a háromat hogy csinálja egyszerre??

Mellesleg: nem látjátok, hogy a poszthoz mellékelt képen is d i e t e t i k u s a l m a l e v e t fogyasztanak a bajtársak?
Na, megyek vissza forraltbort főzni! :-D

Mentula 2009.01.10. 16:43:59

a dietetikus almalé az tkp. almabor, melynek cukortartalma akohollá konvertálódott. Végülis gyühet.

mr nemo 2009.01.10. 16:50:26

@MTi: Teljesen jogos észrevétel, de lehet ottalvós buli lesz, vagy mivel hárman megyünk valaki feláldozza magát a csapatért. Igaz a kézenfekvő megoldás nem nagyon szokott vezetni, és egy autópályát valószínűleg nem élnénk túl, ha ő lenne a volánnál :-)

Lucius Flavius Arrianus 2009.01.10. 17:02:41

...bár ott lehetnék.
Hadrafoghatósági képességem - mondjuk így, mozgástechnikailag - azonban nem üti meg azt a szintet, hogy menetből eljussak odáig; mindazonáltal teljes erkölcsi támogatásom, etc. etc.
Tegyetek ki magatokért meg a lemilért! :-))

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 17:17:12

@MTi: Nagyon ne keress magadnak szállást, mert van nálunk a nagyszobában egy Beddigge típusú valódi IKEA izé, ami lehet, hogy arra az egy alkalomra megteszi majd.

mr nemo 2009.01.10. 17:17:56

@Lucius Flavius Arrianus: ki tudja? Ha ki lesz tűzve a D-nap, akkor könnyen lehet találsz fuvart majd, akik el tudnak vinni.
Én is tervezem, hogy "kiárusítom" a szabad helyeket, amikor már tudom, hogy mikor és hova kell menni, illetve biztossá válik, hogy a barátaim közül ki(k) tart(anak) velem.

Paxton 2009.01.10. 17:22:18

@mr nemo: Hogy az autópályát nem élnénk túl, az nem teljesen igaz. Csak az alkalmazott technikától függ. Egy BTR-80-sal bármikor épségben hazajuttatom magunkat. :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.10. 17:24:27

Első körben azt kellene nagyjából tisztázni, hogy hányan leszünk, hogy ennek megfelelően válasszuk ki a vendéglátó ipari egységet. Ezután az olyan igényeket, mint pl nyitvatartás, olyan különlegességek, mint pl Guinness kapható legyen(für ZZ):) Szóval aki jelzi/jelezte, hogy jönne, a különleges igényeket is tegye szóvá:)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 17:28:13

Én biztos ott leszek, mint aa. Így ha nem haraxotok, megkezdem a számolást:

(1)

Mentula 2009.01.10. 17:29:00

Szóvá teszem: száraz veres, de rendes, palackbú, mer bizalmatlan vagyok.

MTi 2009.01.10. 17:40:07

@Zig Zag: A szállás nem is lenne gond - van néhány országos cimborám a MOL-ban meg a BFL-ben is, ezeknek az intézményeknek van vendégszobájuk :) - csak két bürokráciával kell megküzdenem: a hazaival, meg az EU-sal. De meggyőztetek: hétfőn megyek útlevelet igényelni, aztán majd meglátjuk...

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 17:47:17

(3)

extra igények: sör, szállás, Bushmills - kb. ebben a sorrendben :P

Lucius Flavius Arrianus 2009.01.10. 17:52:16

kedves mr nemo,
sajna nem az odajutásról van szó; ha a jelenlegi mozgásképességi skálámon a gazellakönnyedség a 0% és a tolószék a 100%, akkor én kb. 75%-on állok(?).
...viszont, mint jeleztem volt, epikus hömpölygésű, miltoni mélységű, thuküdidészi pontosságú posztot szeretnék olvasni gaztetteitekről, katzenjammeres hivatkozásokat nem áll módomban figyelembe venni :-)))

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 17:54:56

most jut eszembe: anélkül, hogy bármit is garantálnék, utánanézhetek esetleg egy-két vendégszobának - most jutott eszembe, hogy mégis ismeek vkit, akinek ilyesmije lehet ...

MTi 2009.01.10. 18:09:26

Ha megyek, viszek majd jó bácskai HP-t a tea mellé, meg a sör alá... (eddig még senki sem panaszkodott rá, meg utánna se :-D)
Szóval: feltételes 4
Apropó: a Széna tér közelében üzemelt a Marxim Bár nevű műintézmény, ahol a 90-es években khm.. megfordultam, mivel a tulaj földim volt - működik még?

mr nemo 2009.01.10. 18:13:42

@Paxton: oké, szerezz egy BTR-80-ast (tele tankkal) és az egyik barátom megkérem, hogy szerezzen rá útvonalengedélyt.

Akkor én még 3 fővel emelem a tétet: 7, azaz HÉT

Ír vagy skót párlat legyen!

mr nemo 2009.01.10. 18:16:16

@Lucius Flavius Arrianus: óh, értem. Ez esetben jobbulást, kitartást.

Tiboru biztos fene jó posztot fog rittyenteni az eseményről :-) és iszunk egyet a te egészségedre is!

Lucius Flavius Arrianus 2009.01.10. 18:22:12

@mr nemo:
köszönöm szépen.
...izé, még nem említettem, de vevő volnék az ún. "kompromittáló" video- és fényképfelvételekre is :-))

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 18:23:34

te Arrianus, te nagyon agens in rebus-nak tünsz nekem :P

Lucius Flavius Arrianus 2009.01.10. 18:38:40

"T. Senatus, uraim:
jelentem a következőket: folyó év Mars havának ..-ik napján a lemilblog legiói (és az auxiliarii)
megindulnak Aquincum ellen. Mivel nevezettek harcértéke jelentősen felülmúlja a miénket, javaslom a feltétel nélküli megadást, különösen, mivel dalmatiai segítségre is számíthatnak, nemkülönben az aquincumi csapszékek mohó tulajdonosainak mintegy ötödik hatoszlopként végzett tevékenységére (hogy a quaestorok vennék őket revízió alá, feneapofájukat).

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 18:43:03

helyes, de nem tökéletes: kifelejtetted a daciai segédhadakat :P

Stupidella 2009.01.10. 18:56:22

Akkor, ha eddig hétnél tartunk, leszek a 8.

Extra igényem: nem készülhet rólam fotó.

(fotózást viszont igény szerint vállalok :) )

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 18:59:24

Stupidella: hm, hm, hm ... én csak egy szakmai kategóriát ismerek, akiről nem készülhet fotó ... táncsak nem ...

Stupidella 2009.01.10. 19:02:45

@NagyTeve:
Nem szakmai okok miatt. :)
Egyszerűen nem szeretem, ha fotóznak.

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 19:03:59

én meg született úriember vagyok, aki sose kételkedik hölgyek szavába :P

Mentula 2009.01.10. 19:11:09

Kedveseim, Nagy Teve azért valamire ráérzett... Az eddigi zártabb körű lemilbulik alkalmával is aki fotózott, az egy 241 oldalas titoktartási nyilatkozatott kényszerült aláírni, amiből 240 oldal a megszegés hátrányos jogkövetkezményeit taglalta. :)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 19:16:21

@Mentula: és Iván meg Szása kellett-e már valakit felkeressen egy baráti csevely erejéig ebből kifolyólag? :P

Lucius Flavius Arrianus 2009.01.10. 19:17:57

@Mentula:
valamit megtudhatnánk a fent említett nyilatkozat ún. "titkos záradékáról"?

Mentula 2009.01.10. 19:21:55

Eddig szerencsére nem kellett senkit /moderálva/, olyannyira meggyőzőek a záradékok. De többet erről most nem mondhatok, legkorábban majd 2078 tájékán.

Mentula 2009.01.10. 20:06:11

Ööö, úgy tűnik jól értek kedvcsináláshoz... Szóval a lényeg, hogy gyertek el minél többen! :)

MTi 2009.01.10. 20:23:18

A fotókra gondolom a Blik meg a Story is igényt tartana... :-D

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 20:27:40

@MTi: én is, de csak ha a válogatott hölgykoszorú feltűnően ruhátlanul szerepel rajtuk :P

recoba 2009.01.10. 20:29:05

Mivel nem vagyok törzsvendég, de értek a "felderítéshez" kicsit, kérdezem lesznek-e csajok bőséggel? Mert az esetben számítsatok rám is :)

hazitroll 2009.01.10. 20:32:56

Én még csak nemrég kezdtem feldolgozni a blog okozta sokkot (mert sose volt ilyen jó), összejönni megyek, és ha addigra nem sikerül elköltöznöm a mostani hodály méretű albérletemből (amire amúgy van szándékom), akkor szállást én is tudok adni. Különleges igényem Metaxa vagy Henessy

Stupidella 2009.01.10. 20:56:18

@recoba:
Én is remélem, hogy lesznek csajok, mert még élénken él bennem az az eset, amikoris elkísértem az emberemet egy kés kiállításra, amiről kiderült, hogy nem is kiállítás, hanem késes találkozó. Ott találtam magam egy rakás kés-fanatikus pasi között, azok meg néztek, hogy kerültem én egyáltalán oda.
Végül elbújtam a fényképezőgépem mögé és fotósnak álcáztam magam. :)

Mentula 2009.01.10. 21:15:16

@Stupidella:

Legalább öt női törzsolvasónk van, plusz még egy csomó mindenkinek van van felesége/barátnője, és ha nincs Államfői vétó, bejegyzett élettársa :)

Mentula 2009.01.10. 21:18:41

Amúgy eddig aa-k és szerk-ek nélkül bisher 8 Gast.

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 21:21:55

apropó, tisztelt AA-k: nem törzstag, de érdeklődő hölgykoszorút nem kellene szerveznetek?

MTi 2009.01.10. 21:23:59

De kérdem én: lehet-e úgy felelőtlenül sörözni, eszmét és/vagy névjegykártyát/képeslapot/telefonkártyát stb. cseréli, ismerkedni a másik nem képviselőivel úgy, hogy a Zasszony ott figyel a sarokban? Válasz: nem!

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 21:33:24

@NagyTeve: Úgy érted, nem fizetős alapon?

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 21:35:09

aber natürlich, Gnädige Herr ... a hölgyek társasága szakmai alapon nem elképzelhető :P

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 21:40:12

Néhány megjegyzés:
1. az eddigi létszám alapján nem lesz szükség a Petőfi Csarnokra.
2. A napi számláló azt mutatja, hogy a legtöbb kattintás Budapestről volt ma (mostanáig 189) és nem Houstonból (Texas), ahonnét mindössze egy. Amíg ez nem fordítva lesz, nem Houstonba szervezzük a bulit!
Houston,talán valami baj van?

Mentula 2009.01.10. 21:40:37

NT, valóban :)

részeredmény:
Zig Zag beírásától kezdve születtek határozott nyilatkozatok. tehát az alap
1-5 Tiboru, Zig Zag, Neoprimitív(reméljük), Mentula, Bányapeat
6-7-8 mr. nemo és két társa
9 Condi
10 Stupidella
11 MTi
12 sarukken
13 MuellR
14 LouiS
15 Bashar
16 NagyTeve
17 Kokas_lemilre

Homályosan fogalmazott? gatsy, recoba és hphp.

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.10. 21:45:47

szóval, ha mindenki eljön, leszünk vagy 25-30-an ...

hazitroll 2009.01.10. 21:46:14

Én csak Kokas volnék, de a nick már foglalt, és ahol foglalt, ott úgy alkotok mindig újat, hogy a helyet hozzáképzem :)

MTi 2009.01.10. 21:50:51

@Zig Zag: Houston: Apolló-13, talán valami baj van?

Mentula 2009.01.10. 22:03:37

ZZ, amúgy Texas ma komolyan jelen volt 4-5 városból is :)

A bejelentett igények alapján pedig - bár az ilyen helyeknek is megvan a varázsa - a restik, és sarki köpködők, de még a Grinzingi sem jöhet szóba. Pest, we have a problem... hová menjen úgy 30 nagyszerű nő és férfi, ha a fent részletezett igényeket támasztja? :)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 22:32:27

@Mentula: Igen, tudom, hogy itt voltak ma Texasból. De azt nem mondhatom meg, hogy miért.

MTi 2009.01.10. 23:05:19

Koszovóból is itt voltak - szerb zászló alatt!?

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.10. 23:06:06

Hát persze. Ez egy konzervatív blog :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.11. 00:17:38

Mentula, Grinyó pincehelysége akár szóba is jöhetne. Ami akadály, nincs Guinness.

Bár az a hely időcsapda. Nem egyszer jártam úgy, még bőven világos volt(vakablak+neon kombó), és lekéstem utsó buszokat

Titus Pullo Urbino 2009.01.11. 11:00:25

18
fehér száraz bor legyen

Titus Pullo Urbino 2009.01.11. 11:02:08

Tóth kocsma
Nyugati pu mellett a Falk Miksa utcában
van sör, bor, ginisz is, meg
CSIRKEMÁJAS ZSÍROSKENYÉR

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 12:28:14

@Titus Pullo Urbino:

Hm, a csirkemájas zsíroskenyér elég komoly érvnek tűnik, noha a Falk Miksa utca sem rossz :-)

mr nemo 2009.01.11. 13:07:32

A Nyugati pu melletti elhelyezkedés is előny, ha valaki nem bennszülött és nincs dzsípíesze :-)

Titus Pullo Urbino 2009.01.11. 13:09:00

Nosza rajta jó katonák, igyunk...

mr nemo 2009.01.11. 13:29:13

OFFolnék egy picit, ha lehet...

Valaki felvilágosítana engem, hogy miért nem IFV-ket használnak Irakban? Miért kellett kifejleszteni ezeket az MRAP öszvéreket? Olcsóbb, és ennyi, vagy elsiklottam valami fölött?

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2009.01.11. 17:06:44

szerintem sokan a pontos időpont és hely kihirdetése után döntenek majd

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 17:21:06

@pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott:

Akkor szűkítsünk, elvégre katonai blog vagyunk és nem demokratikus-népszavazós :-)

Az időpont március hetedike, szombat, mondjuk 18.00 órai kezdéssel.

A helyszín egy budapesti kocsma (belvárosi, vagy ha nem, akkor is jó közelkedési-megközelítési lehetőséggel), ahol azok, akik enni szeretnének, megtehetik.

A pontos helyszínt később választjuk ki, és minden résztvevő magánüzenetben fogja megkapni.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.01.11. 17:38:43

@tiboru: Hiába... A parancsot egyszer ki kell adni! Ez az amit olyan nehezen értenek meg a civilek! :)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.11. 17:48:15

@tiboru: ha lehet egy kérésem: ne legyen a Kaltenber bajor királyi söröző, mert ott mindig migrénem támad ... el van átkozva az a hely :(

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.11. 17:56:19

Márc. 7. tökéletes. Peat-tel egyik barátunk erzsébet körűti presszóján gondolkodunk. Megkérdjük a max férőhelyet, és ha esetleg mindenkinek megfelel, lefoglaljuk. Van Jameson, mindenféle konyak és jóféle pálinkák. Meg csapolt ser. Sajna Guinnes nincs. Viszont két szép szememért és hogy sokan leszünk elképzelhető egy kis kedvezmény;)

mr nemo 2009.01.11. 18:05:20

@tiboru: ez szervezés a javából! :-))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 18:09:03

@MuellR:

Hinnye... Nem tűnik rossz megoldásnak, de nem ám...

Első körben 20-25 arcban gondolkodj (szerintem 35-nél nem leszünk többen).

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 18:10:20

@NagyTeve:

Pedig a libatepertőjük nem rossz...

recoba 2009.01.11. 18:18:57

@Stupidella: az jól hangzik, bár nekem kicsit erős a téma.

Utalva a homályos fogalmazásra, nem kizárt, hogy iszom a blog egészségére a társasággal. Márc 7. még annyira messze van, hogy nem tudok konkrétan nyilatkozni. De a szándékon nem múlik.

19. úgyis egy szimpatikus szám. Legyen zene, és bármilyen alkohol jöhet, ami többe kerül mint 400huf (5 cl)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.11. 18:18:58

@tiboru: tudom :((((
De valahányszor oda megyek, mindig elkap a migrén ... fene tudja, miért ... általában 5 perccel azután, hogy a nyálamat csorgatva megrendelek annyi kaját, amennyi egy kisebbfajta hadseregnek elég lenne ... amit aztán persze nem tudok megenni, mert kizárólag a fejfájásomra kell koncentráljak

_látványosan szenved_

Hoerbi 2009.01.11. 18:52:00

Az a nagy gondom, hogy legfeljebb egy héttel a kitűzött időpont előtt tudom jelezni esetleges jelenlétemet. Családi okokból akkor is csak 80%-os jóslatokba bocsátkozhatom. :(

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 19:04:41

@Hoerbi: @recoba:

Úgyis ráhagyással dolgozunk, mint minden, magára valamit is adó sírásó, úgyhogy most még a feltételes mód is játszik.

Úgy március elseje körül majd futunk még egy jelenléti kört és akkorra fogjuk a lehetőleg biztos részvételi szándékot jelezni.

Már írtam asszem, de előzetesen 20-25 fővel kalkulálunk. Ha 30-35-en leszünk, még bőven belefér, max. csinálunk egy 18:00-21:00, továbbá egy 21:00-24:00 műszakot :-)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.11. 19:43:10

@tiboru: úgy érted, a buli 6 napig fog tartani, két részletben? Hmmm ... kezd egyre érdekesebb lenni :P

_vigyorog mint a fakutya_

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 20:24:50

@NagyTeve:

Ehhez egy egész tanya kéne, pár hektár kibontakozási területtel :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 20:25:42

Tanya vagy LAKtanya :-)

Hehe, egészen jó volt :-)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.11. 20:38:17

@tiboru: laktanya ... laktanya ... hmmm ... mondasz te valamit ... nincs arrafele valami átalakított HM intézmény?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.11. 20:51:20

@NagyTeve:

KIZÁRÓLAG átalakított HM/MH-intézmények vannak errefelé :-)

Vagy inkább :-(

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2009.01.11. 21:19:45

marcius 7. jol hangzik - mivel szombat.

OFF

a discoveryn epp a lengyel rendorok kulonleges alakulatarol megy egy musor. egesz jonak tunik ...

ON

Condottiere 2009.01.11. 23:44:24

Részemről a szombat az olybá tűnik, kiváló.

Amúgy a kőbüfé nevű helyet ismeri valaki a fogaskerekű szabadsághegyi végállomásánál? Egy időben ott lehetett kapni a város legjobb hurkáját/kolbászát. Nemrég voltam újfent, és bár hurka meg kolbász az már nincsen. De én például 1500 forintért - borravalóval együtt - ittam forralt bort, meg három szelet rántott májat rizzsel. Mondjuk blogbuli céljára nem biztos hogy a legalkalmasabb, de ajánlom mindenki figyelmébe. Nem egy puccos hely, de hihetetlen hangulata van. És kb 25 éve ugyanaz a csapos.

Mentula,

Az invitációt köszönöm, amint megoldható igyekszem is élni vele. A sofőri feladatok átruházása bizonyos okokból kifolyólag kemény dió, de csak megoldható valahogy. A vikinges 2.0-ához pedig gratula, végre csak sikerült elolvasnom.

Condottiere 2009.01.11. 23:46:03

Ja az lemaradt, hogy a 3 szelet rántott máj nem csak olcsó volt, hanem kifogástalan is. :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 00:06:49

@Condottiere:

Hehe, még főiskolás koromban elég sokat... ettem arrafelé.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 00:10:06

Hölgyeim-Uraim,

minden változatlan, de nem kizárt, hogy az időpont tekintetében lesz egy kis változás.

Sajnáljuk, de a március 7-re még senki ne igyon gyufát. Az a helyzet, hogy az első lemilbulinak vannak/lesznek nélkülözhetetlen alakjai, s egyikük jelezte, hogy a március 7 neki cink.

Idejében szólunk majd, ha véglegessé válik bármi. És ahogy a gépeltérítők szokták volt mondani: köszönjük az együttműködést!

Titus Pullo Urbino 2009.01.12. 08:44:02

Nekem jó a márciusi időpont, a szombati nap pedig mindig jó.
18, fenntartom

juditmanó 2009.01.12. 08:48:06

Kedves Tiboru,
engem érdekelne a buli, szívesen erösíteném a nöi szakaszt (mint hüséges törzsolvasó, és viszonylag ritkán hozzászóló). A belváros (Falk Miksa v. Nyugati környéke pedig egyszerüen ideĺiális lenne, és ha még jófajta száraz vörösbor is lesz, akkor lécci, lécci, lécci, hadd menjek buliba... :)

Titus Pullo Urbino 2009.01.12. 10:09:34

Megkérdezzem a Tóth kocsmát, hogyan lehet csapatostul odaférkőzni, vagy Erzsébet körút marad helyszínnek? Mi legyen?

Hullafotos 2009.01.12. 11:19:00

Kedves tiboru és a többiek,

Ha oldalvédről csatlakozhat néhány rebellis szabadságharcos is a T. kompániához, a Sírásós Karikásostorral egyetemben színesítenénk a brigada-t a márciusi csapatzászló avatáson.

A vezényparancshoz nem szokott civil kontroll megfigyelői kedvéért: felvetésel élek.
Mivel (mondjuk úgy) ismerem a Falk Miksa úti Tóth Kocsmát, szívesen beszélek a tulajával (régóta esedékes egy pálinkázásom vele).

Titus Pullo Urbino,
jelezd mire jutottál, ha még nem tetted meg, szívesen átveszem a küldetést.

Az alakuló ülésen egyúttal felajánlok egy jobbfajta flaska itókát, aminek a tartalma legyen egyelőre titok (ha a tulaj is velünk iszik, tán nincs belőle gond).

Üdv,
Hullafotós

ui: külön tiszteletem a női szakasz tagjainak!

ErrorFlynn 2009.01.12. 11:39:49

nemtom átolvasni a rengeteg lelkes kommentet, úgyhogy ha valami kiderült/konkretizálódótt, valaki (érted, tib: valaki) szóljon.
én megyek.
a belváros környéke szokás szerint jó nekem. a külvárossal sincs sok bajom, ha még jár arra taxi...
március elejefele jobb lenne, mint a hátulfele, mert ha egybecsúszik az időpont a sulis tavaszi szünettel, akkor lehetséges, hogy a tátrában vagyok éppen.
és nem akarhatjátok, hogy a tátrában legyek éppen, miközben lemilbuli van!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 11:55:42

@Titus Pullo Urbino:
@Hullafotos:

A Tóth kocsma tulajától tájékozódó jelleggel meg lehet persze kérdezni, hogy mit szólna hozzánk, de egyelőre tényleg csak informálódási célzattal.

Már csak azért is, mert az időpont kicsit bizonytalanná vált; jelenleg március hetedike mellett február 28. is bekúszott a képbe, mint lehetséges időpont, aztán szünet, majd az április 4. a következő (ez se' rossz dátum ám...)

A legnagyob sajnálattal bár, de jelenleg ennél biztosabbat nem tudok mondani...

Titus Pullo Urbino 2009.01.12. 11:56:01

1. Nem beszélhetek addig a zobjektum vezetésével, amíg nem mondjátok. Valszeg nem is fogok vele beszélni, mert Tisztelt Hullafotós úr átveszi (személyes érintettség révén) e nemes feladatot.
2. Személy szerint én nagyon nem szeretném, hogy ErrorFlynn a Tátrában legyen, amikor lemilbuli lesz.
3. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lehet a "jobbfajta flaska itóka".

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 11:58:19

@Hullafotos:

Természetesen a szövetségesek bármikor szívesen látottak! És ha titkos itóka is lesz, akkor az már több, mint alanyi jogosultság!

Titus Pullo Urbino kollégával egyeztessetek akkor, nehogy a tulaj azt higgye, két csapat is szeretne zárkörű bulit ugyanabban az időpontban :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 12:00:08

@ErrorFlynn:

Oké, valaki majd avertizál. De ez nem ment fel a posztok olvasása alól - a buli helyszínének bejáratánál ellenőrző kérdések lesznek ám!

_valaki_

ErrorFlynn 2009.01.12. 12:09:30

én folyamatosan mindig olvasom a posztokat, mert célom, hogy hadvédelemtörténelmileg tájékozott ifjúhölgy legyek, csak a kommenteket nincs időm. legalábbis nem mindig.

2. nagyon kedves tőled, Titus Pullo, nagyon kedves.

hazitroll 2009.01.12. 12:11:52

Csináltam ilyet, hogy egyszerűbb legyen összegezni: doodle.com/participation.html?pollId=u5d52y96bb593e2k Április 4-et nem vettem bele még, legfeljebb újabb szavazást rittyentek. Minden hétvége szombatját választottam.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.01.12. 12:38:40

jönnék én is, ha már amúgyis minden tirpakisztáni veterán arra jár. Hely és időpont (jelenleg) tökmindegy

Condottiere 2009.01.12. 12:47:54

@kokas_lemilre:

Hm jó ez a lyukkártyás cucc, de szerintem az utolsó két fül zavaró tényező. Mert én mindre szavaztam, de így nem került bele a szavazatom az egyes napokéba, ami nem is gond mert ugye ha mind jó, akkor nem releváns, hogy mire szavazok, csak a létszám szempontjából. Ellenben van aki beütötte, hogy mindenre, meg a napok közül is párat, így már gubancot okozhat. Szerintem ha az uccsó két fül lekerül, akkor ez nagyon fasza dolog.

hazitroll 2009.01.12. 13:07:11

@Condottiere: Hát, 5 perc után még azt sem találtam meg, hogy minden egyes szavazatról ne küldjön nekem e-mailt, szóval finoman fogalmazva is csak ismerkedek a rendszerrel. De valahogy csak összegezzük majd. Jalán nem kell újraszámláni háromszor a szavazatokat, mint fejlett demokráciákban előfordul :)

Condottiere 2009.01.12. 13:12:48

Csak arra figyel, hogy az afroamerikai szavazók rendben leadhassák a voksukat, ha az ok, akkor nem lesz gond.

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.12. 13:13:35

@tiboru: febr. 28 nagyon jó, márc. 14 még jobb, me' akkó' meg tudjuk testületileg ünnepelni 15-ét is :D

Titus Pullo Urbino 2009.01.12. 13:20:31

Hú, emlékeztek, március 21. volt gyermekkorunkban a "három tavasz ünnepe". Meg volt FIN is (Forradalmi Ifjúsági Napok), aminek a plakátjaira én speciel kötelező jelleggel egy "G" -t hozzárajzoltam, kamaszkoromban ez jó tréfának tűnt, hehehe, az összes esztergomi plakát a FIN"G"-ot hirdette. Petőfi Sándor, Kun Béla és Malinovszkij marsall emlékét így szentségtelenítettem meg, utólag is bocs.

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2009.01.12. 13:32:58

addigra lesz materializálódott címer (logo, zászló, etc. is ?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 15:00:37

@Titus Pullo Urbino:

Kun Béla is meg Malinovszkij is olyan megbocsátó típus voltak, szerintem nem lesz gond :-)

Sándorral lesz egy kis gubanc, de ő meg szerintem meggyőzhető egy pohár veressel :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.12. 15:07:18

@pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott:

Hát, nem ígérem tutira... De valami lesz, az biztos...

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2009.01.12. 21:46:27

biztosra nem ígérek -- azonban ha hphp ott lesz, akkor én sem hagyom ki. :)

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2009.01.12. 21:47:47

@hphp:
biztosra nem ígérek -- azonban ha hphp ott lesz, akkor én sem hagyom ki. :)

na így!

recoba 2009.01.13. 21:28:24

@tiboru:

hihihu, gondoltam ha jelentkezek, páran lemondják:)

Mentula 2009.01.14. 22:32:27

az egyel fentebbi poszt alapján nem kizárt, hogy danolunk is:)

Mentula 2009.01.15. 22:04:00

Hinnye! Megnéztem csak a két korábbi szolgálati közleményt, melyekből kiviláglik, hogy blogbulit már akkor lényegesen többen követelték olyan kedves olvtársak, akik itt még nem jelentkeztek. Cöcöcö.:)

Ennél többen csak a vikinges posztot hiányolták:) de ők sem jelentkeztek :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.15. 22:07:05

Kollégák,

a blogbuli időpontját illetően úgy tűnik, sikerül végleges verziót leszögeznünk:

Szombat, 2009. március 14., 1800 órától.

Az időpont kiválasztásánál komoly súllyal esett a latban, hogy a dátum környékén van a lakott univerzumok két legstrammabb nemzetének ünnepe: a miénk, valamint Szent Patrik népéé.

Mivel a mi szakmánkban (egyikben sem) nem hiszünk a véletlenekben, Matild és Tilda napja csakis kiváló választás lehet.

A helyszín tekintetében csapataink harcban állnak - igaz, politológusok és Hullafotós?!

Akkor hajrá; majd visszatérünk a témára.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.15. 22:08:42

@Mentula:

Reméljük, hogy minderre van természettudományos magyarázat...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.15. 22:32:53

A politológus szakasz ma éjjel pontos választ ad a befogadó képességről, zártkörűség megoldhatóságáról italokról és minden egyébről, amint MuellR kollega hazaért a helyről:)

Mentula 2009.01.15. 22:46:28

Szegény MüellR, erőszakot tesz magán a köz érdekében, hogy ilyesféle helyekre bekényszeríti magát. Eért egy bodzaszörppel jövök neki.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.15. 22:54:19

@Mentula: A politológus olyan, mint az úttörő. Ott segít, ahol tud, és mindene a társadalom, melyben él, amelyért dolgozik, amiért a szíve dobog.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.15. 23:53:03

Nah akkor ide is a politológusok által képviselt alternatíva:
Kb30 ember fér, zártkörű, fogyasztásból 20% kedvezmény, valamint sommelier-i hajlamok kielégítésére is van lehetőség, miszerint olyan bor lesz, ami megfelel a szájíznek. Lehet, még töményet is be lehet rendelni pluszban! Mindenki ízlelgesse, csócsálgassa.
@Mentula: Kössz! És minden tisztelet, hogy még valaki emlékszik a bodzaszörp egyedülálló zamatára!:)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.16. 08:56:25

@MuellR: elnézést, ha pofátlanul hangzik, de sör lesz-e?

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.16. 09:30:11

@NagyTeve: Hogy a viharba ne! Csapolt Gösser, meg üveges zöld Edelweiß...meg még biztos van vmi, de erre nem esküszöm meg. Leledzik még energiaital és üdítő is. És a presszókávé is finom. Valamint lehetőség van Szicsek pálinkákból 3-4 féle koktélt készíttetni. Remélem így a felmerülő egyéb kételyeket is sikerült eloszlatnom!

MTi 2009.01.16. 09:42:00

@NagyTeve:
Teve: eszt má` kitárgyatuk! Sör n e m lesz!
Kizárólag sör+jaeger kombó! Meg persze bodzaszörp és hasonló nyalánkságok... :-DD

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.01.16. 09:56:08

@MTi: bodzaszörp? hmmm ... hány fokos? :P

Hullafotós 2009.01.16. 11:22:08

Jelentem a Tóth Kocsma örömmel ad helyt az eseménynek.
Ha 25-30-an leszünk, lezárják nekünk a hátsó traktust.
Csirkemájaz zsíroskenyerük van vöröshagymával, jófajta szűretlen búzasörük, továbbá tisztességes boruk.

időpontilag természetesen még egyeztetek velük, de a márc. 14. nekik jó (a korábbiak is megfeleltek).

Hullafotós

hazitroll 2009.01.16. 12:32:29

Ha jól értem, két helyszín lehet, a Tóth kocsma és a MuellR által feltérképezett hely... (vagy félreértettem valamit) Csináljak erre is szavazást, valamint kvázi végleges jelentkezési doodle-t?

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.16. 12:42:36

A MuellR által felvázolt helyen szintén üzemel konyha :)

Hullafotós 2009.01.16. 12:43:14

Én arra szavaznék, h Tiboru adja ki a parancsot, hová rendeződjön a szakasz.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.01.16. 12:43:20

Ja, és a megközelíthetőséggel sincs baj, lévén a Király utcában van a hely

Hullafotós 2009.01.16. 12:50:04

Király utca, vagy Falk Miksa (Oktogon és Nyugati) a dilemma, mindkettő remek BKV-s lehetőségekkel.

Döntesenek az elöljárók.

Hf

ui: a Falk M úti Tóth Kocsma talán szívet melengetőbb az HM és NBH szimpatizánsoknak, bár rossznyelvek szerint NBH-sok ki vannak tiltva onnan egy ideje. (márcsak emiatt se vállalnék ilyen melót)

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.01.16. 13:56:42

Nos az általunk felvetett helyen nem csak a hátsó rész lesz lezárva, mert azért kisebb mint a Tóth kocsma, hanem az egész. És van pizza és melegszendvics meg szalámitál meg ilyenek. Szép üvegablakán át lehet üveges tekintettel szemlélni az arra robogó mentőket és combinéket. Nah de lesz ami lesz, megyünk oda, ahova.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.16. 15:24:57

A felderítőknek köszönöm az eredményes munkát.

Biztos vagyok abban, hogy kizárólag törvényes erőt, eszközt és módszert alkalmaztak a feladat végrehajtása során, továbbá csak olyan (szellemi és fizikai) erőt, amely arányos volt a leküzdendő ellenállással.

Egy kis időt kérek, amíg további háttérinformációkat gyűjtünk be a helyszínek vonatkozásában (személyi és objektumi környezettanulmányok, adattárakban történő ellenőrzések, HUMINT, na és a személyes benyomások beszerzése).

Határidő: 2009. február 02., 22.00 óra
Felelős: tiboru
Közreműködik: Zig Zag, Mentula és Neoprimitív
Ráfordítható költség: [titkos]

Köszönöm az együttműködést. Vége.

Mentula 2009.01.17. 14:45:53

BREAKING! Jobb híján ide írom: ma kötelező nézni való kivételesen a tv2-n, 19.00-kor, Alatriste kapitány címen.

hadtörténeti háttér:

toriblog.blog.hu/2008/05/15/a_kora_ujkor_elitkatonai_a_spanyol_tercio

Titus Pullo Urbino 2009.01.17. 19:10:22

Nekem is mindegy, hová megyünk, fehérbor legyen, ennyivel megelégszem. Fényképeket - meghajolva többek akaratának - mégse viszek. Via absoluta, akaratot megtörő erőszakkal szemben nincs mit tennem.

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.02.02. 12:17:48

Csak halkan jegyezném meg, hogy február másodika van ... remélhetjük, hogy 22:01-kor tudni fogunk valamit a helyről?

Kaif · http://toriblog.blog.hu 2009.02.02. 13:59:04

@Mentula: Bréking: nekünk meg nem szóltok, hogy szervezkedtek?:) Ejnye no... Hát nem ezt vártam egy testvérblogtól...:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.02. 16:25:34

@Kaif:

Mea maxima vulva, izé, culpa: meg akartam várni, hogy ne csak időpontot, hanem helyszínt is tudjunk mondani...

És sajos, helyszjn tekintetében nem jött össze a határidős dolog - de március 14-ig azért még van hat hét...

NagyTeve, bocs... Nekem is összejött egy csomó minden (meg még lesz is teendőm a napokban), ezért tényleg kérek még egy hetet - max. tíz napot...

Köszi a megértést mindenkinek...

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.02.02. 19:59:03

@tiboru: amennyit csak óhajtasz ... feltéve, hogy legalább 48 órával előtte eldől :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.02.03. 15:33:38

@NagyTeve: És legalább olyan szofisztikáltan, mint Eddie Murphy ;)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.04. 10:24:20

Közhírré teszem, hogy pár napig kiesek a hadrendből, mert az influenza lokális és taktikai győzelmet aratott a szervezetem fölött.

Pihennem kell. Sajnálom.

_csikorgatja a fogát_

MTi 2009.02.04. 16:46:48

@tiboru: Kitartás T, katona dolog! :)
Köszönöm a segítséget - a Szt. Mártont is! :)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.02.09. 15:42:12

csak nagyon hallkan, sőt suttogva írnám ide, hogy február 2 + egy hét = február 9 (azaz ma) ... plusz 10 = február 12, azaz csütörtök ... vajh' remélhetünk-e?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.14. 11:55:10

Üdvözlet az erre járóknak!

Miután sikeresen leküzdöttem az influenzát, továbbá energiát és időt nem kímélve, leplezett módon meglátogattam a két szóba került intézményt, tájékoztatom a tisztelt kollégákat, érdeklődőket és olvasókat, hogy az első lemilbuli helyszíne a Budapest, VII. kerület, Erzsébet körúti "Erzsébet kávéház" lesz.

Felkérem tehát MuellR kollégát, hogy szombatra, március 14-re szíveskedjék elkezdeni az ojjektumszervezési munkálatokat.

(A Tóth-kocsmával sem volt semmi baj, de amennyire fel tudtam mérni, a körúti árfekvés úgy 20-25%-kal felhasználóbarátibb...)

Lassan akkor kérnénk egy-egy visszajelzést mindazoktól, akik megjelennének.

Összefoglalásként: 2009-. március 14., szombat, 1800 óra, VII. kerület, Erzsébet kávéház (nem messze a Király utca-Nagykörút kereszteződéstől, a körút páratlan oldalán, házszámot nem tartottam észben, de majd MuellR pontosít...)

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.02.14. 14:06:34

Erzsébet krt. 51. Közvetlenül az Esküvői Ruha szalon és Modellbolt mellett (A modellbolt azért kell oda, mert a Nagykörúton Dunát lehet rekeszteni az esküvői szalonokból). Majd csinálok térkép.

MTi 2009.02.14. 16:21:16

@tiboru: Tisztelt T, kedves kollégák! Úgy gondolom, hogy méltán beszélhetünk nemzetközi, kelet-közép európai blogbuliról, hiszen minden bizonnyal a Kisantant-utódállamok képviselői is tiszteletüket teszik a rendezvényen.
Felhívnám a figyelmet továbbá - hogy habár hivatalul ugyan, de nagy valószínűség szerint - tiszteletét teheti a fent nevezett rendezvényen a kis Vuk, esetleg az öreg Karak is :))

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.02.15. 08:07:00

@MTi: a kis Vuk Draskovics? :P

egyébként perzse, hogy jövök :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.15. 19:06:53

@MTi: Ha kell, leküzdjük az egész róka-családot! A bőrüket meg kiterítjük a Nagykörútra :-)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.02.16. 11:36:32

én ottan leszek. még 1 dolog: a blogtalin ügynököt szervezni nem ér!

Kaif · http://toriblog.blog.hu 2009.02.18. 21:32:33

@tiboru: Bár valaki (akit itt megnevezni nem kívánok, addigra jobban teszi, ha összegyűjti a segédeit) egy privát üzenetben megpróbálta azt az aljas hír terjeszteni rólam, hogy a KatPol szerkesztőségének tagja vagyok, mégis erőt veszek magamon, és elfáradok a találkozóra...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.18. 23:46:58

@Kaif:

Bárki is volt, szerintem jön neked egy itallal a blogbulin...

Nem tudom, te hogy vagy vele, de mindig is azt hirdettem, hogy a bűnbocsánat a görög/római-zsidó/keresztény gyökerekből sarjadzó kultúránk és civilizációnk egyik alapja.

Khm.
süti beállítások módosítása