Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Had- és rendvédelem-história, kicsit másképp

Összeálltunk páran, hogy kipróbáljuk: lehet-e szórakoztatóan, ugyanakkor informatívan foglalkozni rendvédelem-történeti, valamint katonahistóriai témákkal. Szerintünk igen. *** imélke nekünk: blog.lemil(at)yahoo.co.uk --- BLOGUNK A MAGYAR BLOGGERSZÖVETSÉG TAGJA ---

Megjelent a Kémek krémje!

borito_240.jpg

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lemil-fészbúk

Olvasóink lobogói

Pillanatnyi olvasólétszám:

website stats

Utolsó öt komment

Fontosabb címkék

1848 49 (46) afganisztán (6) afrika (13) ajánló (88) alagút (7) állat (8) amerikai (102) angolok (8) arabok (16) argentin (5) átirányítás (13) atom (13) ausztrál (6) ázsia (15) balkán (6) betyár (5) biofegyver (5) biztonságpolitika (6) brazil (7) brit (67) buli (6) büntetésvégrehajtás (7) büntetőjog (11) címer (6) csata (9) csatabemutató (9) csendőrség (6) dél amerika (11) ejtőernyős (28) életrajz (41) elmélet (12) erdély (6) erőd (8) értékelőposzt (7) évforduló (53) fegyver (8) ferencjózsef (11) francia (24) gallup (5) görgey (13) görögök (5) háború (6) háborús bűn (8) hadifogoly (5) haditechnika (98) haditengerészet (54) hadsereg (16) hadtörténelem (162) hadtörténet (23) hadvezérek (9) hagyományőrzők (5) hajók (5) harckocsi (23) határőrség (7) hellókarácsony (5) helyi háborúk (17) hidegháború (53) híres bűnözők (8) honvédség (12) horthy (6) humint (24) huszár (10) i. világháború (49) ii világháború (108) izrael (26) japán (22) játék (6) k.u.k. (8) kalóz (6) kamikaze (6) kanada (7) katonazene (10) kelták (5) kémek és hírszerzők (59) kiképzés (7) kína (5) kínai (5) kivégzés (6) könyv (5) könyv ajánló (5) középkor (12) közép amerika (7) kuba (9) különlegesek (71) légierő (56) légvédelem (9) lengyel (17) lengyel magyar barátság (8) lista (5) lovas (7) lovasság (11) lövészárok (5) magyar (157) makett (7) monarchia (13) múzeum (12) német (68) nevezéktan (5) nők (12) ókor (13) olasz (13) önvédelem (5) orosz (31) ostrom (7) osztrák (30) osztrák magyar (28) pestis (6) plakát (12) podcast (9) polgárháború (5) porosz (5) portugál (6) programajánló (10) reform (6) reklám (5) rendőr (7) rendőrség (10) rendvédelem (53) róma (13) román (9) rövidhír (18) sigint (6) skandináv (7) skót (6) sorozat (15) spanyol (5) svájci (5) svéd (7) számítógép (9) szavazás (20) szerb (11) szlovák (5) szolgálati közlemény (39) szovjet (63) sztálin (5) telefonkártya (6) tengeralattjáró (17) tengerészgyalogos (10) terror (25) titkosszolgálat (71) török (15) tűzfegyver (9) ünnep (5) USA (7) usa (54) utánközlés (24) vadászgép (12) várostrom (7) vendégposzt (80) vértanú (11) vicc (7) vietnam (5) vitaposzt (76) wysocki légió (12) zene (11) A többi címke

Közkívánatra: feedek

A Kitty Szalon 1.0 (x)

2009.08.31. 07:30 tiboru

Az elmúlt napok fajsúlyos, nemzeti történelmünk sorsfordulóit érintő és elemző posztjai után (amelyekért innen is köszönet Titus Pullo Urbino kollégának) következzék egy kicsit könnyedebb (mondhatni pikánsabb) téma: (fél)meztelen, készséges nők, márkás italok, vöröses fény, süppedős szőnyegek, diszkrét zene, nyikorgásmentes ágyak.

De hát ez nem a masszázsblog! – kiálthattok fel, teljesen jogosan. Hát nem – mondom én nyugtatóan -, hiszen a rejtett mikrofonokat még nem említettem.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

 

163 komment

Címkék: német szex nők kitty titkosszolgálat ii világháború kémek és hírszerzők humint

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 08:13:30

Gruppen(!)führer, hehehe. Köszönjük Mester ezt a mókás és olvasmányos, ugyanakkor tényfeltáró posztot. Remélem a második rész is hamar kijön, nehogy rajzszögbe ülj a pincebuliban.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.08.31. 09:18:50

boritékoltam már az elején, hogy a legizgalmasabb résznél mintegy félbeszakad a történet :)
Jut eszembe, Londonban vettem három bakfittyért nagy kémregisztert - a sorozathoz pont passzol, hozzam el a csurtus/lemil bulira?

proletair · http://lemil.blog.hu 2009.08.31. 09:28:00

Azta, mekkora poszt! És Szekeres Imrét viszonyítási támpontként felhozni... :) Nagyot hahotáztam:)

Faby 2009.08.31. 09:31:09

B+, ez rosszabb volt, mint a coitus interruptus, hogy stílszerű legyek. Miért, Miért, Miért, Miért, Miért kell mindig minden jópofa, élvezhető, olvasmányos írást 2, sőt 3 felé szedni? Mond, ó miért?

Ettől függetlenül, le a kalappal, nagyon jól sikerült!

leonov 2009.08.31. 09:43:34

megőrülök ezektől a fojtatásvárásoktól

leonov 2009.08.31. 09:44:15

Szekeres Imrét viszonyítási támpontként felhúzni

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 09:53:00

@tiboru: kettő napon belül legyen meg, ez a követelésünk, különben a Magyarok Rajzszögei Szervezet a buliban meglep alulról. Szorgos Népünk Nem Felejt!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 10:00:08

@leonov:

OFF

Szekeres Imrének és lelkes csapatának szerdára tartogatok egy kis meglepetést a milstory.blog.hu oldalon... De ez maradjon köztünk, mert nem szeretném, ha addig elhurcolnának a HM munkatársai :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 10:01:26

@Titus Pullo Urbino:

Öööö, egyezzünk ki egy hétben, KÉÉÉÉRLEK...

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 10:10:08

@tiboru: Szorgos Népünk Nem Alkuszik!

koboldka 2009.08.31. 11:41:04

Teljesen ugyanezt a témát dolgozta fel egy doksi kb. fél éve a Spektrumon. Szóval aki nem bírja ki a folytatásig, talán próbálkozzon a Sp. adást felkutatni.

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 11:50:26

Juteszembe, Gleiwitz (Glivice) évfordulója van, pont 70 éve kezdődött az utolsó háború (nekünk utolsó, 56-ot leszámítva), hírhedt hősünk, Heydrich az előkészületekben vastagon benne volt.

vgereben 2009.08.31. 11:54:54

kivallo iras! nagyon varom a kov. reszt!

juditmanó 2009.08.31. 11:56:03

Nagyon jó a kezdés tiboru, várom a folytatást :).
Én úgy tudom, hogy a hölgy Katharina Zammit néven született, és csak utána vette fel a kicsit németesebben hangzó Schmidt-t. Nem emlékszem pontosan, hogy már elkészült-e a film, de a németek néhány éve tervbe vettek egy a Salon Kittyröl szóló opuszt. És az épületet még látni lehet, Charlottenburgban, a Kurfürstendamm egyik mellékutcája a Giesebrechtstrasse (ha jól emlékszem)

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 11:58:30

hirtelen azt hittem, félreütöttem vmit... kitty, a szirupos királylányaspiránsok ikonja a lemilen? de aztán megnyugodtam.
valamint, nem birom ki, bocs: a lányok a kurvák, a prostikhoz rohangászók meg uriemberek? ejnye tiboru:)

juditmanó 2009.08.31. 11:59:42

@juditmanó: utána néztem, valóban készült már egy film a 70-es években, a rendezöje Tinto Brass, aki olyan nagysikerü alkotásokkal lett híres mint a Caligula (vér szex, drogok stb.) Gondolom a Salon Kitty is hasonló felfogásban forgatták, Németo.-ban csak erösen megvágva engedték akkor bemutatni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:01:35

@paranoid marcipan:

Izé, végzetes félreértés; egyik sem kurva, mind királylány!

:-)

NagyTeve · http://www.uniforminsignia.org 2009.08.31. 12:01:38

tiboru: a macskák már kifáradtak! megfojtatásod következik! Most azonnal követeljük a folytatást valamint mindent vissza!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:02:35

@juditmanó:

No, ezt (mármint a vágatlan verziót persze) le kéne vetíteni a lemilbulin, mint szakmai anyagot :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:03:43

Csak az fáj, hogy a nyitóképet eddig még senki sem dícsérte meg, pedig én kreáltam, saját ötletből :-(

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:05:03

@NagyTeve:

Mentula mester következik a sorban, a Kitty 2.0 majd utána!

Acmee 2009.08.31. 12:20:15

tiboru: Jó a nyitókép ;)

Amúgy mikor lesz vége a milstory-nyáriszünetnek? Kicsit szar átremegni a kedd-csütörtök-szombat-vasárnap kombót :S

Kíváncsi leszek mikor lesz a masírozóséknak Hello Hitler!-es pólója ;) :D

Acmee 2009.08.31. 12:21:42

bocs, Hello Kitler! :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:23:45

@Acmee:

Köszi! Jé, észrevetted! :-)

OFF

Milstory: lehet ám, hogy végleg megmaradok a heti három posztnál, de szeptemberben még minden bizonnyal... Nem akarom túlvállalni magam, és úgy tűnik, egy kicsit zsúfolt őszöm lesz.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 12:24:30

@Acmee:

EZ KURVAJÓ, ez a Hello Kitler :-))))

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 12:25:57

@tiboru: ne már, én kiszúrtam! jó, dícséret helyett megdöbbentem, de azért mégis már:)

Brüsszeli csipke 2009.08.31. 12:27:07

Ez nem igazság! Hadd csatlakozom @Titus Pullo Urbino-hoz: folytatást, de nyomban

magyar-magyar szótár 2009.08.31. 12:29:39

Háát, gyerekek, a nácik még a fasorban voltak csak, amikor Berlin már a világ szexfővárosa volt. Azt hiszem tanulságos bármely német(náci) tárgyú sextanulmány előszopogatását Szepes Mária néni beszámolójával kezdeni.A legerkölcsösebb berlini nő, akit volt szerencséje megismerni, szinte aszkéta életet élt, hetero volt és kizárólag nagyfaszú néger dzsesszzenészekkel dugott a férjén kívül, s mindig egyszerre csak eggyel.

A n émet irodalom igen gazdagun puruttyáza ezt a geile saft-ot, többeközött a legnagyobb magyar németíró, Nádas Péter az értelmiségiprnó-trilógiájában. (Mondanom sem kell, hogy a közismert klisé: a náci, raccsoló buzi gróf csizmanadrágban, oáchrrr!)

magyar-magyar szótár 2009.08.31. 12:30:46

Hemingway-ék Gertrude Stein szálónjában csak ábrándtak olyan gruppenekről, amik már a weimári köztársaságban uncsik voltak.

bigthereal 2009.08.31. 12:43:00

miért kombó???

maradjon inkább kombináció!

MTi 2009.08.31. 12:45:46

Akkor biztos ezért rágtak be az írígy csehek annyira Heydrich pajtásra, hogy kinyírták, mert túlságosan macsó, meg jóképű volt :))

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 12:47:15

@tiboru: javasolom, hogy a "rossz benyomás" elkerülése érdekében sose üljél le a lemilbulin, vagy vegyél fel egy páncélnadrágot, most megharagítottál ezzel a rossz hírrel:

"Mentula mester következik a sorban, a Kitty 2.0 majd utána! "

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 12:47:18

Ez a Hello Kitler ütőtt. Viszont most le kell mennem a sarki papír-írószer boltba rajzszögekért

juditmanó 2009.08.31. 12:50:35

@tiboru: Sajnos még egytelen német dvd-s internetes boltban sem láttam, ha rábukkanok, megszerzem csak a lemil-közösségnek :)))

juditmanó 2009.08.31. 12:52:32

@magyar-magyar szótár: ez így van, a 20-as években Berlin volt a melegek és leszbikusok fövárosa Európában. Marlene Dietrich is megfordult akkortájt mindenféle bárban, és nemcsak énekelt :))

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 12:52:59

@tiboru: "kitty, a szirupos királylányaspiránsok ikonja a lemilen?" ugye-ugye.
mellesleg, itt tartunk sok kommentnél, és még senki sem kezdte el felforgató célzattal a káma szutrát idézni. látszik, h a prof még nem járt erre:)

juditmanó 2009.08.31. 12:55:45

@Thaddeus Griffin: Nem akarom, hogy mindig én legyek az, aki az erotika ingoványos mocsarába tereli a kommenteket, de ezt nem tudom kihagyni: ha a Hello Kitlert kiegészítitek egy betüvel, akkor már meg is érkeztünk a fülledt bordélyszobába, az ágy kellös közepébe. ;-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 13:03:29

@Titus Pullo Urbino:

Á, meg fogsz enyhülni, ha elolvastad Mentula posztját...

Ja: bezzeg őt nem terrorizáljátok, pedig neki is szokása részletekben adagolni a frankóságot! Ez biztosan azért van, mert én olyan kicsi és kiszolgáltatott vagyok, Mentula meg nagy és erős és biztosan befolyásos barátai vannak :-(

smartdrive 2009.08.31. 13:08:13

szigorított gázkamra :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 13:10:01

@juditmanó:

Hú, ezek szerint valahogy nem vagyok formában; segíccs izibe', mert itt ülök öt perce és ezerrel töröm a fejem a rejtvényeden, eredménytelenül...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 13:10:04

@tiboru: Mentulával én sem mernék. Már ne is haragudj, de kétszer akkora, mint én!!! Aztán hiába várjuk, hogy a bortól egyszer kába lesz, és eljön a mi időnk...

@juditmanó: El sem tudnom képzelni, mire célzol, katolikus családból származom...

juditmanó 2009.08.31. 13:18:05

@Thaddeus Griffin: ezek szerint te beszélsz németül :))))

juditmanó 2009.08.31. 13:19:54

@tiboru: tiboru kedves, tudod, én visszafogott vagyok noch dazu úrinö, kérdezd meg légy szíves Thaddeust :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 13:24:19

@juditmanó:

Hm, csak nem kell egy F betű a T helyett, majd egy kis sorrendcserélés, ilyesmi?

Lám, én magyar szavakat próbáltam egy betűkiegészítéssel kreálni, de most ugott be, hogy annó láttam egy (és nem több: EGYETLENEGY) nyugatnémet pornófilmet, amelyet nem szinkronizáltak...

juditmanó 2009.08.31. 13:29:48

@tiboru: nem, egyetlen z hiányzik középröl és nem a Hello-ból :)

proletair · http://lemil.blog.hu 2009.08.31. 13:43:34

Én a nyitóképen a bajszokat függőlegesen az orr alá rendeztem volna:) Ettől függetlenül zseniális:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 13:45:50

@juditmanó:

Akkor azt a szót nem ösmerem. Szótárban benne van?

:-)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 13:47:27

@juditmanó: Én úgy fogalmaznék: volt idő :D

@tiboru: Én izé, történelemből úgy tanultam, hogy a szinkronizált nyugatnémet pornófilmek is hallatták az eredeti nyelvet.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 13:48:18

@tiboru: Egy kis segítség: két borsó-szemet rajzolj képzeletben a macskának :D

Titus Pullo Urbino 2009.08.31. 13:55:52

@Thaddeus Griffin: ezekben a filmekben a legmegdöbbentőbb a bundeszliga frizurájú férfiszínész volt, mi, szerény, vidéki kispajtások jókat röhögtünk az ottani frizuraviseleten. A szinkron teljesen felesleges volt, kettő-három német mondatból állt a szöveg. Ebből az egyik a "komspicc" volt. A hangalámondás pedig szörnyű volt, egy férfihang olvasta fel unottan az összes szereplő szövegét.

Berlinre visszatérve: a harmincas években Berlin szabadelvű, liberális nagyváros volt, feslett és erkölcstelen, a nácik utálták a vörös és liberális Berlint, ezért inkább Bajorországból kezdték a szörnyű munkájukat.

Bking Soda 2009.08.31. 13:58:03

végre egy jó blog!várom a folytatást kamerad!

lojzi1 2009.08.31. 13:59:48

Nem vagyok szakértője a témának, de szerintem 1939-ben még nem voltak gázkamrák Németországban, ha jól tudom '42-től kezdtek nagyon eldurvulni a dolgok.

Elég érdekes ez a téma önmagában is, nem kellene ilyen bulvárosan kiszínezni és filmszerű ál-dialógusokkal dúsítani.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:05:29

@lojzi1:

Gázkamrát, mint egyszemélyes kivégzési módot először az USA-ban alkalmaztak, ha jól tudom, 1925-ben. Németország 1934-ben (vagy 1935-ben) vette át a nyaktiló mellé a halálbüntetés formájaként.

Tömeges elgázosítás valóban a KZ-ekben kezdődött, de Kittyre "sima" várt volna.

A második bekezdés pedig a te véleményed, amit természetesen tiszteletben tartok.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:07:09

@paranoid marcipan:

Ó... Na, máris megérte a mai nap is! Köszönöm!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:08:46

@lojzi1:

Most néztem utána: az első tömeges elgázosítás 1940 januárjában volt Buchenwaldban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 14:10:51

@Titus Pullo Urbino: Volt szerencsém ilyenekhez :D Állítólag, az internet egyes bugyraiban mai napig megtekinthetőek ezek a filmek, sajnos magyar szinkron nélkül :D A "komspicc" és variációi azonban teljesen beleépült a mai nyelvbe. A "spriccen von plafon" szóösszetételt pont tegnap éjjel hallottam pókerezés közben :D

Lucius Flavius Arrianus 2009.08.31. 14:12:56

@tiboru:
a gázkamrákat - röviddel megelőzve a megszállt keleti területeket - kísérleti céllal az eutanázia-programban kezdték el alkalmazni.

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 14:26:19

kéne csinálni egy lemilolvasási kiskátét. hihetetlen, h mennyi akadémikus hippi téved ide.

juditmanó 2009.08.31. 14:30:28

@paranoid marcipan: köszi a segéitséget, ezek szerint tudtunk újat mondani tiborunak :)

juditmanó 2009.08.31. 14:33:11

mármint új szavakat :))

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.08.31. 14:39:31

Hogy miért szeretnek a pasik prostikkal beszélni? Mert bútordarabnak nézik őket? Ez nem fáj senkinek? Szerintem a pasik nagyrészt azért mennek bordélyba, mert kell nekik az emberi társaság, és ezt olyik nem tudja másutt fellelni. A szex ráadás ... (Pozitív sztrókok, ahogy a pszichológusok mondják. Ezek nélkül elpusztulunk.) Egy jó prostival lehet beszélgetni, gondolom én :) És jó is vele beszélgetni. A furcsa az lenne, ha a pasik kibírnák, hogy sose beszélgessenek senkivel. Ha egymással is tudnának, tán nem kellene bordélyokat fenntartani :)

Lucius Flavius Arrianus 2009.08.31. 14:42:08

@Gloria Mundi:
akkor a pasik mér' járnak horgászni is? :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:44:36

@Gloria Mundi:

Hát túl nagy rutinom nincs a dologban, de a szakirodalom azt mondja, hogy a Kitty szalon kuncsaftjai annyira azért nem igényelték a feedbacket; elég volt nekik egy-egy "Jé..!", "Tényleg?" meg "Nahát!" a lány részéről, és máris lelkesen kezdték az újabb államtitoksértést :-)

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 14:45:24

@Gloria Mundi: emberi társaság? a feleségüket meg a haverjaikat akkor minek minősítenéd?

lojzi1 2009.08.31. 14:46:29

@paranoid marcipan: "hihetetlen, h mennyi akadémikus hippi téved ide."
Ha engem is ezek közé sorolsz, akkor jelzem, hogy se akadémikus, se hippi nem vagyok, és még meg se gugléztam meg wikiztem előtte jó szokás szerint, h 'gázkamra'.
Enenk ellenére neccesnek tartom ezzel viccelni, mondom mindezt annak ellenére, hogy egyetlen se közeli, se távoli hozzátartozóm sem volt szerencsére érintve a dologban, sőt jelentős arányban vannak köztük antiszemiták és az általános iskolai padtársam és jó barátom is szerette énekelgetni az 'Auswitz-Auswitz, régi szép idők...' kezdetű akármicsodát.
Lehet ezzel is viccelni, de akkor pontosan.
Nem akarok OFFolni, se félrevinni a témát, mindössze ennyi indoka volt az hipp-akadémikusnak tűnő megjegyzésemnek.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:46:53

@Gloria Mundi:

Hát a pasik egymással szoktak ám beszélgetni; ezt hívjuk sörözésnek.

Biztosan egy kupiban is jó lehet dumcsizni egyet a srácokkal, de ott azért más elfoglaltságot is be lehet iktatni a zsúfolt programba.

proletair · http://lemil.blog.hu 2009.08.31. 14:47:01

@Lucius Flavius Arrianus:
talán mert otthon túl sokat beszél a hitvese?
(vicc vót)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:50:54

@lojzi1:

Másodszor mondom, hogy 1934-1938 között Németországban több köztörvényes elítélten (kísérleti jelleggel) gázkamrában hajtották végre a halálos łtéletet.

1938-tól az itt fent is említett, úgynevezett eutanázia-program keretein belül használták például értelmi fogyatékosok meggyilkolására.

1940-től (és nem 1942-től) a koncentrációs táborokban nagyléptékben alkalmazták; az első ilyen 1940 januárjában Buchenwaldban történt, ahol kétszáz (?) cigánygyereket végeztek ki ily módon.

Többször nem fogom leírni. Köszönöm, hogy itt voltál.

Lucius Flavius Arrianus 2009.08.31. 14:55:15

@proletair:
...és aki UTÁNA is sokat beszél? :-)
(ez is vicc, idestova húsz év férj-állományban eltöltött idő után nem is gondolhatok komolyan ilyesmit...)

lojzi1 2009.08.31. 14:56:32

@tiboru: köszönöm, nekem is megvan a Wikipédia, ezt sem kellett volna leírni. Sajnálom, h ennyire félreértettük egymást.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:57:52

@lojzi1:

Az utolsó érvedet pedig csak most vettemm észre, amihez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy a rokonait és a padtársait az ember nem tudja megválogatni, szemben a barátaival.

Állítólag.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 14:59:05

@lojzi1:

Van, aki szerint a Wikipédián túl is van élet.

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:02:03

@lojzi1: akadémikus nem vagy, látom, az antiszemituzmusra pedig nem reagálok. ha lenne kiskáté, akkor abban elolvashattad volna, h a lemil védjegye, h könnyed stílsban ír, és mondanivalóját gyakran teltűzdeli cinikus, már-már anti-pc megjegyzésekkel. a bulvár az lenne, ha részletezi is, milyen stílusú gruppeneken vettek részt a mélyen tisztelt tisztek:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 15:02:22

@lojzi1:

Semmi probléma nincs a félreértésekkel; ezek tisztázása garantálja a társadalmi békét.

Lucius Flavius Arrianus 2009.08.31. 15:07:07

@lojzi1:
ha a téma komolyan érdekel, ajánlom Laurence Rees: Auschwitz (Pécs, Alexandra, 2005.) c. könyvét. Nem monografikus igényű, mindazonáltal jól megvilágítja a történtek kereteit.
A wiki pedig itt nem játszik; csak isten a tudója, hogy mennyit rombol a történelem iránt csak kicsit is érdeklődő fiatal korosztályok ismeretein.

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:08:14

@tiboru: akkor most nagyon-nagyon büszke vagyok magamra:D díjazást természetesen behajtom.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 15:13:08

@paranoid marcipan:

No ez rád vall: semmi nagyvonalú eltekintés a kópirájttól :-P

juditmanó 2009.08.31. 15:15:09

mikorra várhatjuk, tiboru, a következö részt? ;-)

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:19:26

@tiboru: najó, pelikán elvtárs, de egyszer majd kérünk magától vmit:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 15:21:40

@juditmanó:

Hát te is kezded?! :-)

Ha jól látom, Mentula hamarosan jelentkezik, aztán meg majd én.

Szerintem úgy péntekre-szombatra, ha sikerül a további, erre a hétre tervezett feladatokat csúszás nélkül abszolválnom.

Bandibacsi34 2009.08.31. 15:23:54

Jo a cikk, de amugy minden nagyvaros mindig is tele volt prostitualtakkal (Budapest is, sot Gyilas irta a Talalkozasok Sztalinnal cimu konyveben, hogy Moszkvaban is voltak, amikor arra jart 91941-47 kozott tobbszor is volt-ot persze csak hivogattak telefonon,kemek meg mindig is voltak szoval:-). Az meg hogy titkosszolgalatok felhasznaljak a prostikat 1000 eves. Pl. XV. Lajosnak is volt ki kivel hanyszor heti titkosszolgalati jelentese, a ruszkik meg beszerveztek az OMM elharitasanak a fonoket, Redl ezredest (kompromitallo felvetelekkel, ugye homi volt), es tobb mint 10 evig le sem bukott-a szerbek ezert gyoztek 1914 ben a kezdetekben,mert megvolt az osszes tamadasi terve az OMM-nak(az oroszok atadtak). Szoval semmi kulonleges nincs a tortenetben (utana kellene nezni allitolag az 1800as evek vegen Mon miniszterfelesegek is bealltak kurvanak, egy ujsagiro meg is irta es k..va nagy botrany lett belole).

Ja amugy Berlinben az anya-lanya paros volt a slager az 1920-as evekben, amig Dolfi bacsi oda nem kuldte Goebbelst "poroszveresre".

juditmanó 2009.08.31. 15:28:01

@tiboru: nem is, csak finoman érdeklödtem, meg hogy legyen ismét egy árnyalattal könnyedebb a hangnem :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 15:33:23

@juditmanó:

De a konfrontációk felpezsdítik az ember vérét és (ahogy Gloria Mundi mondaná itt fentebb) pozitív sztrókot jelentenek :-)

lojzi1 2009.08.31. 15:34:30

@paranoid marcipan: 'akadémikus nem vagy, látom' - asszem ez kölcsönös.
Anti-PC meg teljesen okés nálam, hidd el.
A kiskáté meg biztos hasznos, de nem olvasná senki. Többször belefutottam, hogy még a posztot se olvassák végig a kommentelők az okos hozzászólásaikkal.

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:35:10

@atlagjancsiba: végre valaki konkrétat is mond:) már lerágtam a tíz körmöm, h vajon mi lehetett a nagyon extra szolgáltatás:D

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:37:34

@lojzi1: és ha még a paramétereim is látnád...
"Többször belefutottam, hogy még a posztot se olvassák végig a kommentelők az okos hozzászólásaikkal." ugye?:)
és talán ezzel végszavazzunk is.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.08.31. 15:37:47

@paranoid marcipan: Bizonyos témákról se feleséggel, se haverral nem lehet beszélni. Ezt nem én találom ki, pasiktól hallom :) Feleséggel pl őszintén a szexről elég nehézkes (férjjel is), haverokkal még inkább (nem az egymást ugrató baromkodásra gondolok) ... Asszem, barátnők ezt sokkal inkább ki tudják tárgyalni egymással.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 15:39:34

Na legyetek jók, most egy pár órára kikapcs, tehát nem azért nem reagálok esetleg, mert gyökér vagyok :-)

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.08.31. 15:39:53

Nem csoda, hogy nem szerették az SA-s legényeket. Buzik voltak, mint az egyszeri államtitkár. Többek között ezért is lett olyan csúnya végük.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.08.31. 15:41:10

@tiboru: A sörözés közben intimitás? Sokféleképpen lehet beszélgetni, de ahogy a pasik sörözés közben kommunikálnak, az eléggé sajátos ... Ennek is megvan a maga funkciója, persze, de egészen más. És meglehet, hogy egy igazán jó beszélgetéshez testi kontaktus is kell. Ezt pedig ugye a haverokkal nehézkes, ha heterók :)

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 15:46:05

@Gloria Mundi: asszem régen rossz, ha nem tudnak ilyesmiről beszélni (és nem azt mondom, h nincs ilyen). inkább szextelefonosoktól hallottam, h sokszor beszélgetni hívják fel őket, és szerintem ez előben kevésbé jellemző.
De hidd el, sörözés közben is képesen lelkiéletet élni, bár jelentősen eltérően mint mi. eltorzult lelkivilágom nagyrészt annak köszönhető, h túl sokszor vettem részt ilyen szeánszokon:):)
de most nagyon OFFok lettünk.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.08.31. 15:46:57

@tiboru: Valakinek muszáj elmondani ... Mint Midász király borbélya a lyuknak (hogy a királynak szamárfüle van). Hát, ők is egyfajta lyuknak mondták, na ... (Egyébként a földanya lyuka se tudta magában tartani a titkot.)

Hullafotós 2009.08.31. 16:06:19

@tiboru: Titus barátommal értek egyet.
Nem jár a kupica. Egy rendes kupicáért tessék rendesen megdolgozni, a fél meló csak fél meló.

lojzi1 2009.08.31. 16:16:47

@paranoid marcipan: 'és ha még a paramétereim is látnád...'
jószándékomat illusztrálandó, megpróbáltam a blogodat feldolgozni ;)

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 16:24:56

@lojzi1: ez kedves. ha arra jársz, feltétlen vedd elő az összes általad ismert sztereotípiát, és a lelked legmélyén megbúvó cinizmust:) mindkettőre szükséged lesz.

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.08.31. 16:51:52

volt korábban egy sorozat valami "bűn városai" vagy efféle volt a címe. Volt egy berlini rész is. a mai nagyvárosok kolostorok a húszas évek Berlinjéhez képest...
csak az a fura, hogy 39 nyarán miért kellett a náciknak "gyűjtögetni" a kompromittáló adatokat. Ennyire adtak erre? Majd kiderül

Mentula 2009.08.31. 17:06:31

off

@Titus Pullo Urbino:
még szerencse, hogy elvileg egy csapat vagyunk.

Té, amúgy való igaz, igencsak magasra tetted a mércét, jókat vihorásztam. legközelebb nem nagyvonalúskodok :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 17:30:35

@paranoid marcipan:

Szerintem minden rendben van azokkal a paraméterekkel :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 17:33:19

@Gloria Mundi:

Szó, mi szó: nekem sörözés közben egy csomó minden eszembe szokott jutni, de az intimitás és a testi kontektus a haverokkal... nos, speciel az nem.

És gyorsan sietek leszögezni: ez nem homofóbia, csak sima konzervativizmus :-)

juditmanó 2009.08.31. 18:10:45

@automentesnap: jaja, írtam én is a 76-s Tito Brass féle feldolgozásról, ráadásul mégis lehet kapni a vágatlan verziót ;-)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.08.31. 18:19:58

Eléggé off, szóval sorry érte, de nem bírom kihagyni:

"- Tisztelettel köszöntöm Császár Albert belgyógyászt, főorvost és a magas vérnyomásról óhajtunk beszélgetni, illetve én kérdezek...

- Bocsánat, velem egészen biztosan nem, én Lattmann Tamás vagyok, nemzetközi jogász.

és így tovább, a 20. születésnapját ünneplő Nap-Keltében, a közszolgálati csatornán."

( reakcio.blog.hu/2009/08/31/verebes_eg )

:D:D:D

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 18:40:12

@tiboru: minden létező sztereotípiának megfelelnek:)

@Thaddeus Griffin: kár lett volna nem linkelni... ilyen, ha valaki nem túl népszerű. vagy nem erre volt példa?:)

gothmog 2009.08.31. 18:46:49

@juditmanó: annyira nem is kell mélyre ásni, a népszerű fájlcserélő oldalakon elérhetők a filmalkotások, felirat pedig találódik a legnépszerűbb hazai feliratos közösségi oldalon.
8)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 18:51:47

@Thaddeus Griffin:

Ó, te jószagú Úristen... Most Verebesről és a Napkelte háttér-stábjáról nem nyilatkoznék...

Azért örömmel látom, hogy L. Tamás hidegvére és angolos humora nem változott az elmúlt években :-)

franta 2009.08.31. 19:11:39

@aesculus: "A mai nagyvárosok kolostorok a huszas évek Berlinjéhez képest". Na ja. Például pont erről szól a "Kabaré".
www.youtube.com/watch?v=moOamKxW844
(Und so weiter...)

Nebameg 2009.08.31. 20:14:36

Jó kis nyitókép. Sajnos az ügynökökről nagyon kevés (semennyi) képet sem sikerült leközölnöd. A következő posztban ezt mindenképpen kérem pótolni!
Fürdőruhás, vagy lezserebb, egészalakos fotók az elsődleges elvárások:))))
Maga a poszt hozza, amit hoznia a kell, grat!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.08.31. 20:16:35

@paranoid marcipan: Jó, h van itt egy nő is :) De tényleg OFF, ami nem baj. Lelki életet sokféleképp lehet élni, én is tudok borozgatva társaságban ... Egyébként nem is minden pasi jár bordélyba ... :) Van, aki másképp is meg tudja oldani a dolgot, de sztem a prostikhoz járás egyik, nem egyetlen! motívuma ez lehet - persze a szex mellett/előtt/után/fölött/alatt ... (Itt persze a luxusprostitúció játszik elsősorban, nem az 5 perces numera a kapualjban.)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.31. 20:21:02

@Gloria Mundi:

5 perc?!

Akkor abban már a cigaretta is benne van...

(Igen, tudom: én vagyok a nők bálványa...)

Amúgy meglepődnél, ha tudnád, hány állandó női olvasónk van! Legalább hatot fel tudnék sorolni, ha nem kötne a titoktartási záradék.

paranoid T.R. marcipan 2009.08.31. 20:27:01

@Gloria Mundi: sokan vagyunk ám. és néha lázadást szítunk:)

Nebameg 2009.08.31. 22:22:43

@tiboru: Hosszú, örökkévalóságak tűnő 25 másodperc:)))

recoba 2009.08.31. 23:48:47

Jól induló poszt, látom a macskajaj már nem menő, bekeményítenek a srácok rajzszöggel. @Gloria Mundi: mi a baj azzal, hogy az ember beszél sex előtt vagy közben és után? Ehhez nem kell prostihoz menni szerintem..

Condottiere 2009.09.01. 02:33:58

Ha már prostik, és szex közben dumálás. Ebben a témában az abszolút minimal art az, amit Billy Bob Thorton nyomott a szörnyek keringője elején, emlékszik valaki?

juditmanó 2009.09.01. 06:49:30

@Gloria Mundi: azért vannak itt nők, Gloria, olsunk, hozzászólunk... :)

juditmanó 2009.09.01. 06:50:06

@juditmanó: olvasunk (korán van)

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.09.01. 08:27:51

csendben jegyzem meg, hogy tegnap, augusztus 31-én 15 ezer oldalletöltésünk volt, felteszem jórészt Hello Kittynek köszönhetően.

Titus Pullo Urbino 2009.09.01. 09:27:24

@Zig Zag: szép kis látogatottsági mutató, hurrá!

@Mentula: nem csak elvileg vagyunk egy csapat, "csak elvileg" akkor lennénk egy csapatban, ha még sose jelent meg volna Tiboru írásán kívül itt a blogon más szerzőtől poszt. Így már egy csapat vagyunk, a csapattársat pedig illik ösztönözni a gyors megjelenés reményében, akár rajzszöges fenyegetéssel is (megfigyeltem, hogy a kertbe dobálandó kutyaszartól már nem fél senki).

aser11 2009.09.01. 10:46:11

@tiboru: Ez a szigoritott gázkamra igencsak kemény lehetett.Dupla adag gáz?Vagy dupla verés előtte?Nem volt ez annyira mókás a náciknál annakidején.....Ezért kell vigyáznunk,hogy nehogy itt is 2/3-al Diktatura legyen jövőr

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.01. 11:38:30

@tiboru: 5 percben a cigi is biztosan benne van :) Luxusénknál maga az akció 11 perc :) Legalább is egy Coelho nevezetű fószer szerint ... Nem KELL prostihoz menni a szex körüli társalgás miatt, nem is jár a pasik nagy része. Én arra utaltam, h lehet ez egy motiváció. Az egyik a sok közül. Ha lélektani magyarázatot keresünk arra, h a pasik miért beszélik ki a titkaikat ... Egyébként a szeretőiknek is kibeszélik, szerintem, de ha jól választanak szeretőt, az elég diszkrét ahhoz, hogy ne adja tovább. (Előnyben a tisztességes matrónák :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2009.09.01. 11:40:11

@juditmanó: Igen, veszem észre és örülök. Én csak most jöttem a falvédőről :)

Herbert_West 2009.09.01. 11:59:58

OFF: Nabumm, BDSM. Ezen kellene meglepődni? Egy alapvetően militarista "erőszakszervezet" egyik vezetője kacsingat az uralomjátékok felé. Oh my.

Szvsz ahogy egy kis kötözéshez ma se kell kurva, akkor se kellett, max nehezebb volt partnert találni. Feltehetőleg ennél azért durvább "elferdülés" lehet a háttérben.

paranoid T.R. marcipan 2009.09.01. 12:28:28

@Herbert_West: a kifejezetten stresszes, irányító munkát végzők inkább az alárendelt szerepeket kedvelik. másrészt, ha erre téved egy BDSM-hívő, keresztre feszít azért, h egy kis kikötözésnek minősítetted az életfilozófiáját. hm... lehet, h szó szerint:)

Herbert_West 2009.09.01. 12:49:32

Úgy véltem, hogy ez a blog nem igazán alkalmas terep az akkurátus BDSM-diskurzushoz:)

paranoid T.R. marcipan 2009.09.01. 12:52:46

@Herbert_West: nem is, csak megjegyeztem. de mindig vannak meglepő kommentelők:)

juditmanó 2009.09.01. 12:54:04

@Herbert_West: nem bizony :), de a téma nem érdektelen, föleg abban az összefüggésben, amelyet említesz, diktatórikus rendszer, a felszínen a szigorú erkölcsöt követelik, a háttérben pedig bordély, BDSM stb...

Herbert_West 2009.09.01. 13:03:52

Ajánlott film: Pasolini: Salo (esetleg Fellini: Satyricon)

juditmanó 2009.09.01. 13:36:43

@Herbert_West: Csak ne az elsö randidon vidd a kiválasztottad ezekre a filmekre :)

Herbert_West 2009.09.01. 13:40:36

Eh.

Térjünk vissza a Salon Kittyhez, inkább.

Condottiere 2009.09.01. 13:54:10

@tiboru:

Ha jól emlékszem ezzel a jelenettel kezdődik a film. Börtönőr apu, meg a börtönőr gyerek ugyanahhoz a prostihoz járnak. Apu megkérdezi a prostitól, hogy s mint van a gyerek, lök kettőt, iszik egy whisky-t, és odébbál.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.09.01. 15:01:13

@paranoid marcipan: na, úgy tűnik végleg rajtam maradt a Szexprofesszor cím...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 15:25:15

@paranoid marcipan:

Marcip,

sürgős levél vár rád a fiókodban.

Vétel vége.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 15:29:55

@Herbert_West:

Ajánlott (közvetett) irodalom: Hans Hellmut Kirst: Tábornokok éjszakája (Die Nacht de Generale).

Nem Heydrichről szól ugyan (legalábbis deklaráltan nem), de szerintem akár szólhatna is.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 15:33:03

@paranoid marcipan:

Hát egykoron jómagam is egyfajta stresszes munkát végeztem, meg némiképpen irányjtó is voltam, de ilyen szűk körben bevallom, hogy ha bármikor BDSM-re adnám a fejem (ami per pillanat azért nem tűnik túl valószínűnek), inkább a korbácsot szorongatnám, mintsem hogy kiguvadó szemekkel ráharapjak a szájpecekre.

És tényeg nem a műfaj rajongóit akarom bántani (teljesen elfogadom, hogy van, akinek ez vagy az jön be), csak jelezni szeretném, hogy az elmélet nem mindig fexik fel a gyakorlatra :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 15:34:07

@Professor Pizka:

Te kis elégedetlen, nemhogy tapsikolnál az örömtől...

Hej, ha engem becéznének így a nők...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 15:34:57

@tiboru:

Die Nacht deR Generale, természetesen...

Nebameg 2009.09.01. 15:43:12

@Condottiere: Hasonló témakörben a Céllövölde elég nagy alap, ahogy Nagy Feró kis lábosból kajál, miközben kommandírozza a gyerekét, aki egy prostin dolgozik....

paranoid T.R. marcipan 2009.09.01. 15:52:15

@tiboru: jelentem, ellenséges erők zavarják a vételt. újbóli küldést kérek.
Vége.

paranoid T.R. marcipan 2009.09.01. 15:54:43

@tiboru: csak másodlagos forrásaim vannak, mivel se vezérigazgató, se domina nem vagyok:) ez utóbbiak viszont azt állítják, h a klienseik között felülreprezentáltak a vezetők.

és úgy látszik, ha egyszerre 4-5 dolgot csinálok, elfelejtek helyesen írni. értő közönségtől elnézést.

juditmanó 2009.09.01. 16:05:50

@tiboru: nem kötöttem volna beléd a hiányzó R miatt. :)) Ebböl kśzült a film is Omar Shariffel meg Peter O'Tollal?

paranoid T.R. marcipan 2009.09.01. 16:09:28

@tiboru: akadály elhárítva, válasz ment.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.01. 16:26:17

@juditmanó:

Azaz!

Az R betű-kiegészítés csak megelőző óvintézkedés volt :-)

dissou 2009.09.02. 11:18:30

@tiboru:

A Saloon Kittyt, a vagatlan verziot meg 90-ben vetitettek a magyar mozikban. Emlekszem rohadt nagy botrany lett belole, mert a Bpesti Kossuth mozi portaljat az alkalomra hatalmas, voros draperian nyugvo horogkeresztel diszitettek fol, (akkor meg nem volt onkenyuralmi jelkepeket tilto torveny)asszem parlamenti interpellacio is elhangzott az ugyben. A film amugy sztem egyaltalan nem pornograf, amennyiben ez alatt a szex oncelu mutogatasat ertjuk, ellenben kurva jo, meglepoen jo film, sokkal jobb mint a Caligula. A rendezo otletesen hasznalja es forditja ki a harmadik birodalom giccses esztetikajat, a nacirealt, utos jelenetek, ver szerelem, szenvedes. A kittyt alakito sved szineszno tobb Bergman filmben is foszereplo volt, mig a fohosnot jatszo Teresa Ann Savoy, akibe a vetites utan bele is szerettem Jancso ket filmjeban vitt foszerepet. Mindenkepp erdemes megnezni. A jobb kalozportalokrol letoltheto, es felirat is van hozza.

egeresz 2009.09.02. 16:40:16

@juditmanó: "
felszínen a szigorú erkölcsöt követelik, a háttérben pedig bordély"

Ez a diktaturak egyik ismerve, hogy a sajat torvenyeiket sem tartjak be. Annyira eros az osszefugges, hogy a diktatura merteket is jellemzi a sajat torveny-betartasa, ugy is mondhatni, hogy forditva is all: ahol nem tartjak be a sajat torvenyeiket, ott diktatura van.

A talib-diktaturaban sem az a baj, hogy Koran-torvenykezest tartanak, hanem, hogy azt se tartjak be. Minthogy a kozepkori inkvizicios verengzesek sem annyira biblia-alapuak.

lojzi1 2009.09.03. 13:25:41

@egeresz: egy Szovjetunió története könyvben ez remekül meg volt fogalmazva: rengeteg törvény, szabály van amit senki nem tart be, eleve ellenkezik a józan ésszel és napi gyakorlattal. Ha valaki viszont nemkívánatos személy lesz bármi okból, akkor el lehet ítélni törvényesen, mert nem tartotta be a szabályokat. Amiket egyébként senki nem tart be.

phaidros 2009.09.05. 11:13:46

Nagyon jó poszt, csak a folytatásokban közlést felejtenétek már el, tiszta coitus interruptus. :)

A "szigorított gázkamra" megfogta a képzeletemet - valami olyasmi lehetett volna, hogy amikor épp megfullad a delikvens, kap egy kis levegőt, és így kihúzza napokig.
süti beállítások módosítása